۱۳۹۳ فروردین ۲۵, دوشنبه

تهاجم افراد ناشناس به فعالین سیاسی در کایسری ترکیه

تهاجم افراد ناشناس به فعالین سیاسی در کایسری ترکیه


چند تن از فعالین سیاسی و حقوق بشری شناخته شده ایرانی شب گذشته در کایسری ترکیه مورد تهاجم افراد ناشناس قرار گرفتند؛ طبق اظهارات یکی از قربانیان حادثه ضرب و شتم این فعالین سیاسی و حقوق بشری با سلاح سرد و برنامه ریزی شده صورت گرفته است.
به گزارش یکی از قربانیان حادثه؛ شب گدشته چند تن از فعالین سیاسی و حقوق بشری در منطقه نولانا کایسری ترکیه مورد تهاجم شدید افرادی قرار گرفتند؛ شرح ماجرا از این قرار است که بعد از مواجه با این افراد آنها جویای ملیت این فعالین میشوند و بعد از اطلاع از ایرانی بودن آنها بی هیچ توضیحی اقدام به حمله با سلاح سرد می نمایند.
یکی از قربانیان حادثه اظهار داشت حادثه اخیر در منطقه نولانا کایسری در ساعت 22 روز 13/04/2014 بوقوع پیوست. ایشان اظهار داشت آقای کاوه طاهری، عبدالکریم میرفرد، روح الله میرزا خانی و بابک اجلالی که هر چهار تن از فعالین شناخته شده سیاسی و حقوق بشری هستند، در یک اقدام از پیش برنامه ریزی شده مورد حمله و ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفتند.
ایشان اضافه کردند که پلیس شهر کایسری هیچ گونه اقدامی جهت برسی و دستگیری عوامل این حادثه نکرده است و این فعالین به نشانه اعتراض در جلوی درب دفتر کمیساریای سازمان ملل متحد در کایسری تحصن کردندتا به شکایتشان رسیدگی شود.
طبق اظهارات قربانیان حالی یکی از فعالین که مورد حمله قرار گرفته است به دلیل جراحت گوش وخیم اعلام شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر