۱۳۹۳ فروردین ۲۹, جمعه

باز سایتهای رژیم از قبیل دانا و رجانیوز و ,,,,,,,, به فعالیتهای مخالف
سیاستهای رژیم حمله کردن که این بار نوبت به سازمان حقوق بشر رسیده . این بار سخنگو و بنیانگزار این سازمان محمود امیری مقدمMahmood Amiry-Moghaddam حمله کردن و با تهمتهای بی جا و بی خود این عزیز و کارهای گرانقدر این عزیز را زیر سوال بردند. این مزدوران رژیم وابستگی سازمان حقوق بشر را به کشورهای غربی اعلام کرده است .
'در قسمتی از این گزارش این طورر نوشته که :(( کشورهای غربی می کوشند با فعال سازی گروه ها و NGO های مدعی حقوق بشر و طرح مسائلی غیرواقعی در افکار عمومی و نهاد های بین المللی، این بار به اتهام نقض حقوق بشر ، ایران اسلامی را مورد تحریم های ظالمانه قرار دهد.
ازجمله گروه های مدعی حقوق بشر که مستقیما یا به واسطه از سوی کشورهای غربی تغذیه می شود ، سازمان حقوق بشر ایران است که آقای محمود امیری مقدم ،سخنگو و ریاست آن را به عهده دارد.
این NGO که بیشتر از سوی دولت نروژ مورد حمایت است با انتخاب محمود امیری مقدم به عنوان برنده جایزه حقوق بشر در نروژ در سال 2007 ، مبلغ قابل توجه ای به او و سازمانش کمک نمود، وی چند وقتی است در تلاش است با برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف، خود را به طراز دیگر سازمان های فعال در زمینه حقوق بشر ایران برساند که از جمله می توان به حضور رئیس و سخنگوی این سازمان درهمایش سازمان عفو بین الملل و همچنین برگزاری جلساتی با آقای نوید احمد ، مسئول بخش ایران در کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل اشاره نمود .))
در این باره دکتر محمود امیری مقدم سخنگوی سازمان حقوق بشر نیز مطلبی کوتاه نوشتن که در پایین میخوانید:
جهت اطلاع خبرنگار شبکه "اطلاع" رسانی دانا: حقوق بشر مساله اصلی‌ مردم ایران است، نه‌ یک بهانه برای فشار سیاسی روی حکومت- شاید بشود گفت که حکومت ایران از توجه حاصله روی مساله هسته‌ای برای سرکوب و اعدام بیشتر استفاده می‌‌کند- ۲- سازمان حقوق بشر از هیچ کشوری "مبلغی" دریافت نکرده است، ولی‌ اگر این سازمان یا هر نهاد حقوق بشری کمک مالی‌ دریافت کند اینجا شفافیت وجود دارد همه چیز حساب و کتاب دارد و بودجه دریافتی باید در راستای حقوق بشر استفاده شوند و نهاد‌های حقوق بشری باید حساب پس دهند- نه مثل باج هایی که حکومت ایران به گروه‌های خارجی‌ می‌‌دهد برای کسب حمایت - ۳- ما کسی‌ به اسم گیتی‌ آزادی را نمی‌شناسیم-

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر