۱۳۹۳ شهریور ۷, جمعه

این هم گزارشی که سردار دكتر قالیباف شهردار تهران منتظر آن بود:


این هم گزارشی که سردار دكتر قالیباف شهردار تهران منتظر آن بود:
عضو شورای شهر تهران: دلیل کشته شدن علی چراغی "باج خواهی ماموران شهرداری" بود!
رحمت اله حافظی، رئيس كميسيون سلامت شوراي شهر تهران در جلسه سه شنبه این شورا فاش کرد که ضرب و شتم و کشته شدن "علی چراغی" از سوی ماموران بازیافت منطقه چهار شهرداری تهران به دلیل "باج خواهی" این ماموران رخ داده است.
رحمت اله حافظی در تذکری خطاب به محمدباقر قالیباف شهردار تهران اعلام کرد که "رشوه و باجگیری در شهرداری، دفاتر خدمات الکترونیک و پیمانکاران بیداد می‌کند و شهرداری باید پنبه را از گوش در بیاورید و صدای مردم را بشنود."
ايرج آدرين . ا در صفحه فيسبوك خود نوشته است: این هم گزارشی که سردار قالیباف شهردار تهران منتظر آن بود. ماموران شهرداری این کارگر بیکار را جلوی چشمان « ابوالفضل » پسرش آنقدر زدند که وقتی به بیمارستان رسید با وجود عمل جراحی جانش را به خدای مسلمان ها تسلیم کرده بود .
فرق میان کشته شدن انسانی در غزه
و انسانی ایرانی در تهران ؟
در تونس سیلی یک افسر پلیس به یک جوان دستفروش و بعد هم خودسوزی او انقلابی به وجود آورد که مقدمه ی « بهار عربی » شد و دیکتاتورهای آن منطقه را فراری داد . در ایران یک مامور شهرداری با پنجه بوکس و به طرز فجیعی مقابل چشمان پسرش
یک جوان دستفروش را کشته ؛ هیچ اتفاقی نیفتاد ؛ اعتراضی هم نشد. گریه کنندگان غزه هم خاموش ماندند . این یکی یک انسان بیکار بخت برگشته ای بوده که دستفروشی میکرده و ایرانی هم بوده...
مگر برای مرگ زیر شکنجه ی ستار بهشتی کارگر دیگر بیکار ؛ کسی اعتراض کرد ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر