۱۳۹۲ اسفند ۱۹, دوشنبه

اعتراضها و اعتصابهای کارگری در تهران، رشت، قزوين، رودبار، مبارکه اصفهان و خرمدره

اعتراضها و اعتصابهای کارگری در تهران، رشت، قزوين، رودبار، مبارکه اصفهان و خرمدره

کارگران زحمتکش شهرداری قزوين از سه شنبه 13اسفند تا پنجشنبه 15اسفند در مقابل شهرداری رژيم در اين شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار پنج ماه حقوق عقب افتاده خود شدند. کارگزاران رژيم در وحشت از گسترش اين حرکت اعتراضی وعده دادند که به خواست کارگران رسيدگی کنند.

جمعی از کارگران اخراجی کارخانه سيمان لوشان در رشت روز يکشنبه 18اسفند مجدداً تجمع کردند و به اخراج خود از کارخانه و پرداخت نشدن مطالبات عقب افتاده اعتراض کردند.

بيش از سيصد تن از کارگران شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اعتراض به اخراج خود، در مقابل دفتر اين شرکت در خيابان اصفهان تجمع کردند.

شماری از کارگران و کارمندان بازنشسته صنايع فولاد سنگرود در رودبار روز يکشنبه 18اسفند در مقابل اداره بازنشستگی رژيم در اين شهر دست به تجمع زدند و خواهان مطالبات عقب افتاده شدند.

کارگران شهرداری منطقه 13 تهران در مقابل اداره حل اختلاف اين منطقه تجمع کردند و به اخراج از کار و پرداخت نشدن مطالبات عقب افتاده اعتراض کردند. اين کارگران در آستانه سال نو، گروه گروه توسط شهرداری رژيم اخراج شدند.

جمعی ازکارگران فصلی کارخانه پارس مينو در خرمدره، روز پنجشنبه 15اسفند به اخراج خود اعتراض کردند.

از غروب روز يکشنبه 18اسفند جوانان منطقه گوهردشت کرج، عظيميه و فرديس با انفجار ترقه و نارنجک دستی به استقبال چهارشنبه سوری رفتند. اين در حالی است که ارگانهای مختلف سرکوبگر رژيم عليه برگزاری چهارشنبه سوری تبليغ و تهديد می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر