۱۳۹۳ فروردین ۲, شنبه

روحانی یک «احمدی‌نژاد شیک‌پوش» است

محمدصادق کوشکی:
روحانی یک «احمدی‌نژاد شیک‌پوش» است

محمدصادق کوشکی می‌گوید دولت روحانی به سیاست «تک‌صدایی» در داخل ایران اعتقاد دارد٬ روحانی یک «احمدی‌نژاد شیک‌پوش» است و «لطمات احمدی‌نژاد بیشتر از خاتمی و روحانی بود.»
آقای کوشکی این مطالب را در گفتگو با سایت «خیبر‌ آنلاین» بیان کرده و گفته که معتقد است تفکرات سیاسی گروه روحانی «همان تفکرات سیاسی دولت هاشمی رفسنجانی است.»
وی افزوده دولت هاشمی رفسنجانی «اعتقاد کامل به بسته بودن فضای سیاسی در داخل داشت و این‌ها {دولت روحانی} هم همین اعتقاد را دارند؛ یا باید بگویی بله قربان یا خفه بشوی.»
کوشکی اضافه کرده «دیدگاه روحانی دیدگاه رقیق شده هاشمی است و هاشمی اعتقاد عجیبی به تک صدایی داشت.»
این فعال سیاسی حزب‌الله در عین حال اظهار کرده دولت روحانی اعتقاد دارد «عرصه فرهنگی باید باز باشد تا مردم سرگرم شکم و شهوت شوند تا دیگر کسی جرات نقد آقایان را به خود ندهد.»
به گفته وی اعتقاد دولت یازدهم «در عرصه خارجی نیز تسلیم و تواضع در برابر دشمن است.»

کوشکی افزوده «ظریف و وحانی یک احمدی‌نژاد شیک پوش هستند و هیچ فرقی نمی‌کنند. هر دوی این‌ها واقع بینانه به مسایل نگاه نمی‌کنند. آقای احمدی‌نژاد از آن طرف و ایشان از این طرف.»
این فعال سیاسی حزب‌الله در بخش دیگری از سخنان خود به نقد عملکرد محمود احمدی‌نژاد پرداخته و ادامه داده «صدمه‌ای» که وی به جمهوری اسلامی زد٬ محمد خاتمی و حسن روحانی هم نزده‌اند.
کوشکی افزوده «نشانه‌های انحراف» از‌‌ همان اول در احمدی‌نژاد دیده می‌شد٬ «منتها به چشم نمی‌آمد و چشم دوستان کم کم بیدار شد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر