۱۳۹۲ اسفند ۱۹, دوشنبه

حرکت دراويش اصفهان، زرين شهر و نجف آباد به سوی تهران

حرکت دراويش اصفهان، زرين شهر و نجف آباد به سوی تهران

جمعی از دراويش استان اصفهان برای ابراز خشم و اعتراض خود عليه حکومت آخوندی به تهران رفتند. بنا به گزارشهای دريافتی در روز يکشنبه پنج اتوبوس حامل جمعی از دراويش از خيابان باغ درياچه اصفهان راهی تهران شدند. اين دارويش از شهرهای اصفهان، زرين شهر و نجف آباد هستند.

جمعی از دراويش استان چهار محال و بختياری قصد داشتند برای پيوستن به دارويش معترض به تهران بروند. آنها در ساعت 16روز يکشنبه 18اسفند که از شهرکرد عازم اصفهان بودند تا از آنجا به تهران بروند در پليس راه شهرکرد به اصفهان توسط نيروهای امنيتی متوقف شده و به شهرکرد برگشت داده شدند. اين افراد بلافاصله در محل برگزاری مجالس در شهرکرد تجمع اعتراضی برگزار کردند. مأموران اين منطقه را به محاصره خود درآوردند.

رژيم آخوندی در وحشت از تجمع و تحصن مجدد دراويش از صبح روز دوشنبه 19اسفند نيروهای سرکوبگر انتظامی و ضدشورش خود را با خودروهای گشت و موتور سيکلت در خيابانهای اطراف دادستانی ارتجاع در تهران و همچنين نزديک بازار مستقر کرده است.

زندانيان سياسی اصغر قطان، رضا منفرد و ابوالقاسم فولادوند در همبستگی با زندانيان اعتصابی در اوين و گوهردشت و اعتراض به تبعيد دراويش زندانی به گوهردشت روز دوشنبه 19اسفند از ملاقات با خانواده خود سر باز زدند و ملاقات را تحريم کردند. آنان از خواسته های زندانيان در حال اعتصاب حمايت به عمل آوردند و خواستار برگشت زندانيان تبعيدی به اوين و همچنين رسيدگی سريع به بيماران زندانی شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر